الثلاثاء، 19 يونيو 2012

فرصة عمل ممتازة للبنات والسيدات من المنزل وتحقيق دخل ممتاز بدون اي مجهود - للشباب المجتهد ايضا




السلام عليكم ورحمة الله وبركاته 


خلاص مفيش وقت نضيعه
ولازم كل نستغل وقتنا بشئ مفيد
والنهارده انا حقولكم علي حاجه تحققوا منها دخل مادي ممتاز
ايوة ده بجد النهاردة اغلبنا فى اجازة وقاعدين فاضين 
فى ناس بتصرخ وتقول عاوزة اعمل حاجة مفيدة 
شوفوا بقي هقولكم على مفيدة 
ودايما بنعملها كلنا 


طبعا كلنا بنشترى ادوات تجميل وادوات تنظيف وجرانا واصحابنا 

اغلبكم سمع عن   شركة ماي واى لمستحضرات التجميل والبرفان و الكيكات وحاجات كتير 

مع شركة ماي واي شوفي الفكره دي منها تشغلي وقتك ويكون لك دخل ممتاز وكمان منتجات ممتازه وربنا شاهد علي كلامي 


الفكرة بأختصار فى سؤال وجواب 
س1:ايه الميزة اللى هخدها لما اعمل عضوية ؟؟؟؟
اولا انتى لما بتعملى عضوية ليكى 25% خصم على سعر الكتالوج ايه الجمال ده

س2:طيب اعمل ايه بالخصم ده وازاى استفيد منه ؟؟؟؟
اولا انتى بتفرجى الناس على الكتالوج ومثلا المنتج ب10 انتى بتشتريه ب7.5 وفرق السعر ليكى 

س3:طيب فى استفادة تانية غير الخصم ده ؟؟؟
اه طبعا فى جوائز تنشيطية بتختلف كل شهر كل ماتعملى نقط بتاخدى جوائز تنشيطية وبتختلف على حسب النقط 

س4:نقط مخاصماكي يعنى ايه نقط ؟؟؟
هقولك ياقمر كل منتج بتشتريه بيبقى ليه بيبقى ليه عدد نقط معينة ودى بتتحسبلك مع عدد المنتجات وانتى تقدرى تحسبيها 

س5:طب ازاى اشترك ؟؟؟
بسيطة جدا المطلوب هو 
الاسم 
العنوان 
رقم البطاقة 
وانا اعملك العضوية والكتالوج يجيلك لحد البيت عندك 

او انتي بنفسك  تروحى لاقرب فرع ليكي و تعملى اشتراك تحت الكود بتاعى  8045021 بكل بساطه 



س5:طب انا عجبتنى حاجات ومش عاوزة اعمل عضوية ينفع اشترى ؟؟؟
اه طبعا ينفع واحنا نقدر نقولك لا هييه هييهبسيطة بتاخدى كودى  8045021

 وتروحى اقرب فرع وتشترى اللى انتى عاوزاه بالخصم كمان حلال عليكى 

ولو عملت ال100 نقطة بتاخدى الجائزة بتاعت كمان 

س6:طب انا مش من القاهرة ياه!ينفع اشترك ولالا ؟؟
طبعا ينفع تشتركى ماى واى ليها فروع كتير جدا وكمان فيها شركات شحن 
لو عاوزة تعرفى اى عنوان اقرب ليكى ابعتليى وانا اقولك اقرب فرع 

س7:طب انا ينفع ادخل حد تانى ؟؟؟
اه ينفع وكل ماتدخلى اعضاء تحت كودك بتاخدى مبلغ مالى محترم 
وياسلام لو تعرفى عروسة بتجهز هتلاقى مستلزمات كتير ليها 

س8:طب انا اعرف المنتجات ازاى ؟؟؟
بسيطة وانتي في اي فرع قريب ليكي اطلبي الكتالوج برقم عضويتي  8045021 




س9:طب المنتجات والجوائز ثابتة كل شهر ؟؟؟
لا ياقمر بتتغير وبتنزل عروض عليها 

س10:ايه فايدة انى اعمل العضوية النهاردة مش بكرة ؟؟؟
اقولك طبعا احنا داخلين على رمضان وبنجيب حاجات كتير وهتنزل عروض جامدة جدا يبقى تلحقى تعملى العضوية قبل رمضان 

س11:لالا انا فاشلة فى الكلام مع الناس ومش هعرف افهمهممحرجة ؟؟
بصى انتى بس هتفرجيهم الكتالوج وانتى بترغى مع صحبتك او جارتك على فكرة انا والله كنت بقول كده ولقيت فعلا انى بكلم جارتى اقولها مش عاوزة حاجات تقولى اه ياريت هاتى الكتالوج 
الموضوع مش صعب ابدا 



يارب اكون جاوبت على اغلب الاسئلة 
واقدر اكون افدتكم بشئ 





لا تنسوا كودى  8045021 



و اى حد عنده اى استفسار يبعتلى 
باحبه يا ماما

هناك تعليقان (2):

  1. بستغرب ان ربحك 3 دولار يوميا ضعيفة جدا

    لو حابة زيادة الربح يوميا 90 دولار

    max_new55@yahoo.com

    ردحذف
    الردود
    1. تواصل معي علي جروب ناس فايف ستار عالفيس بوك
      همسه احمد

      حذف